pátek 27. prosince 2013

Jak to začalo...

Nebudu vás unavovat popisem toho, jak se stalo, že jsem se rozhodla já se sebou něco dělat - jednak si stejně většina z vás pamatuje mé zoufalé tweety pod vlivem sydromu PpT (pondělí po Twárty) v kombinaci s nemilosrdným světlem a zrcadlem ve zkušební kabince a jednak je to pro mě dosud velmi bolestné :)

Už asi šest týdnů jsem byla v režimu odtučňovačky, ale necvičila jsem pravidelně, neměla jsem žádný plán a občas jsem podlehla tomu, že se mi nechtělo. Pak jsem viděla rozpis na 30 Day Squat Challenge a rozhodla jsem se, že to zkusím. Říct si "30 dní budu cvičit dřepy" zní mnohem líp než "od teď budu denně cvičit dřepy (donekonečna)".


Pak jsem se zcela spontánně rozhodla napsat na Tw, že se do toho pouštím a jestli se nechce někdo přidat. Říkala jsem si, že se třeba dvě, tři holky chytnou a budeme se navzájem motivovat. Jako první mi odpověděl Honza, že do toho jde se mnou :) A pak další a další. K mému překvapení nás nakonec dřepovalo 28 s přesně vyrovnaným počtem sil - 14 žen a 14 mužů. Měla jsem z toho velkou radost a ještě větší jsem měla z žádostí o další "challenge", když se blížil konec dřepkinsů.

Žádné komentáře:

Okomentovat